Administrativní správa SVJ

Pro dobrý přehled pro vás zavedeme evidenci bytů i vlastníků, kterou poté udržujeme neustále aktuální; tak, aby byly všechny dokumenty v pořádku a výbor měl v každém okamžiku kontakt na všechny členy SVJ. Zajistíme, aby byla veškerá evidence v souladu s nařízením o ochraně osobních údajů a pomůžeme vám s implementací GDPR do všech oblastí administrativy SVJ.

Nabízené služby zahrnují:

  • udržování aktuální evidence vlastníků (telefon, email, adresa, č.  ú. pro zasílání přeplatku apod.) a zapracování změn ve vlastnictví jednotek
  • evidence bytů a nebytových prostor
  • obsluha datové schránky
  • pomoc s implementací nařízení GDPR
  • zajištění shromáždění vlastníků, příprava veškerých podkladů pro shromáždění (prezenční listina, zaslání pozvánky), vypracování zápisu ze shromáždění, účast na shromáždění pro zodpovězení případných dotazů
  • komunikace se státními institucemi, korespondence SVJ se třetími subjekty
  • zajištění hlasování PER ROLLAM
  • evidence pojistných událostí a zastupování při jejich řešení
  • právní servis, zahrnující tvorbu a úpravy smluv a jiných listin dle aktuální platné legislativy
  • podání Návrhu na zápis změny zapsaných údajů do rejstříku SVJ k rejstříkovému soudu atd.